Mitt bidrag till årets Nobelfest!

Hej på er!
Idag kan vi byta ut "fredagsmys" mot  fest och glamour! Det är dax för Nobelfest!
Jag kan väl inte säga att det är de långa tacktalen eller vad som serveras till middag som intresserar mig.
Det är ju naturligtvis KLÄNNINGARNA!
Frisyrer,tiaror,  smycken,  väskor .... det finns ju så mycket att titta på!
I år bidrar jag med Guldpaljetter!!
Guldpaljetter till Nobelfesten.
I denna topp och matchande brun siden kjol kommer min kund Marianne få dansa runt i Gyllene Salen.
Jag hoppas hon ska trivas och få en härlig afton!
Förra året  fick vi se Kronprinsessan Viktoria i lila och Prinsessan Madeleine i grönt och svart.
Bild lånad av Svensk Damtidning.
Spännande att se vad Viktoria valt för klänning  i år! Madeleine ska ju tyvärr inte vara med.
Önskar dig en härlig fredag!
/ Cathrine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0