Sthlm Fashion Week

Under förra veckan pågick Stockholm Fashion Week. På torsdagen besökte jag Modecenter för att träffa leverantörer och få lite inspiration! Trevligt trevligt! Besökte bla Cavaliere och fick se deras nya, lite mer slimmade , kostymer. Snyggt och efterfrågat! Sen kan jag ju inte låta bli underklädesavdelningen... Finns ju så mycket vackert! Just nu har jag mest underkläder ifrån LISCA i butiken och deras agent, härliga Emma på Fashion Value, håller till i Västerås så henne besöker jag framöver.
Hann även med att se eftermiddagens visning Höst/Vinter 2010. Visningen avslutades med en hyllning till designern Alexander Mc Qeen som nyligen gick bort.
Här följer lite bilder från visningen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0