Brud & Festmässa, Västerås

2010 01 31 -Då ägde årets "Brud & Festmässa" rum på Stadshotell Elite.
Jag var inte så peppad att vara med i år och detta berodde nog på att den hamnade på min 40-års dag! :)
Väl där så tyckte jag att dagen blev både trevlig och givande! Det är ju sååå kul att träffa alla giftaslystna och alla kollegor!! Så givande att få prata med andra aktörer i branschen!
Deltagare på mässan var allt ifrån  " limosinfarare" till kortmakare.
Jag hoppas alla besökare tyckte det var en givande eftermiddag och att ni fick en massa tips och ideér!
Under eftermiddagen bjöds det på 2 visningar. Min dotter, Cajsa, och två vänner till henne, Johanna och Sabine,  visade  klänningar från min butik. Tack än en gång tjejer!! Ni va så duktiga!



Sabine
Johanna &Cajsa

Mina fina tjejer!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0