Juli = semester??

Jo det var väl tanken! =)
.. blev en riktig "egen-företagare-semester"
dvs. flextid med lediga lördagar!!
Så kan det gå när man har svårt att säga nej, vill för mycket (?) eller är dålig på att planera...
Så här i efterhand kan jag konstatera att jag nog har klämt in  en sådär fyra klänningar med tillhörande jackor på syfronten mitt i fulltecknade juni! Kanske inte så konstigt att det blivit mycket att sy?
Tyvärr fick jag inte sy klänningen till kronprinsessan bröllop  ;)   men väl  en uppsättning som fick mingla med kungligheter och celebriteter på Bröllops konserten som hölls dagen före Kronprinsessans bröllop! Kul!
Jag har varit dålig på att fota de jag sytt men kan ialla fall bjuda på en bild på en studentklänning jag sydde i juni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0