Fashion week Stockholm

- den pågår för fullt, hade gärna varit där men hinner inte riktigt med det.Får säga STORT TACK till alla bloggare och magasin som delar med sig av visningarna här på nätet!!
Detta ovärdeliga internet!! Hur klarade man sig innan?? En del av visningarna ser man nog bättre så men man missar ju förståss stämningen  och känslan...
För oss i bröllopsbranchen är det annars Lustigkulla Konferanscenter som gäller nu till helgen.
En minimässa där nästa års kollektioner av festkläder från några samlade leverantörer visas. Festligheter på lördagskvällen skulle det oxå bli... men eftersom jag befinner mig på hemmaplan då så blir det KRÄFTskiva för mig istället. Inte fel det heller!
Önskar nästan att den där mässan låg i september istället för augusti.
Är ju så lot to do  med alla bröllop den här månaden!
Nu måste jag nog sätta fart!
Fiiin FREDAG till er!


Några nykommlingar i butiken. Vad tycks? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0