YOUR FACE

Idag har jag tänkt till och siat om vad ni vill finna i min butik till våren! Svårt det där kan jag tycka! Haft besök av trevliga Marge från Your Face! Hon visade upp vårens kollektion och sen var det bara för mig att bestämma vad jag ville satsa på..... hua det är inte alltid så enkelt! När man väl bestämt vilka klänningar då återstår ; i vilka storlekar?? och sen kommer; i vilka färger?? Till slut har man funderat och mixat så det är ett under om man inte står där med för många gröna i stl 42 och hoppsan inga klänningar i stl 36?!
Marge har ett otroligt bra ordersystem! Jag får orderbekräftelse, med plaggskisser och färgval, på mejlen sen kan jag därefter i lugn och ro gå igenom mina val, lägga till och dra ifrån.
Himla bra för en som kan va omständig som jag! :)
Your Face förresten, har mest "vanliga" kläder men även lite klänningar som passar för bröllopsgästen / tärnan/ brudens mor etc. Just nu har jag några klänningar ifrån det här märket i butiken. Har inga bilder på sidenklänningarna  men på  deras linneklänningar :
Modellen till höger hade jag på min dotters student i juni, kände mig så fiiin! :)
(Färger som jag trivs i dvs typ ingen färg alls.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0