Idag blir det mötes-måndag.

Vi ska äntligen byta fönster på vår fulaste fastighet. Huset är från 1940-talet och fönsterna är stora och inte så energivänliga skulle jag tro. Etapp 1 blir övervåningen med 28 fönster och 4 balkongdörrar. Idag ska vi träffa snickaren och gå igenom offerten och upplägget.
På eftermiddagen är det sen dax för årsbokslut på KPMG. Lite nervöst eftersom det är mitt första bokslut som jag har gjort en hel del av bokföringen till. Vi har brutet räkenskaps år och jag har skött om det sen årsskiftet. Vi bytte dessutom då bokföringsmetod till faktureringsmetoden och de hela var ganska rörigt. Idag får jag väl se hur allt har gått och om jag har fått alla siffror på rätt ställe så att kontona stämmer. Lite spännande... önska mig gärna lycka till :)
Ha det gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0