Veckorna går för fort!

I snart två år har jag tjatat på mig själv att köpa ny dator. Min bärbara lilla Toshiba har gång på gång meddelat utrymmet håller på att ta slut.
Jag knycklar ihop lite mappar och flyttar från C disken till D disken för att vinna lite utrymme. Och tänker att jag måste ta tag i det där, måste storstäda och få ordning på saker och ting. Precis som jag viker ihop saker från syrumsbordet och lägger på hyllor och golv runt omkring för att få plats att klippa till ännu en klänning. Och jag vet, jag måste storstäda för snart har jag inget golv att stå på när jag är i ateljén!
Det blir liksom mer konkret att det är fullt på ett golv än fullt i en dator?!
Men nu har jag köpt ny dator! För två (eller är det tre??!) veckor sen! Har dock inte fått tid att dra igång den ännu. Så jag har ställt den på golvet (!!) nedanför skrivbordet så länge..... Skyller på våren, det är mycket nu. Och jag behöver mer golv .... eller tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0