Regler är till för att brytas.

I helgen delades Guldknappen 2014 ut och klädkoden till galan sa Smoking. Det var lite si och så med det på gästerna.
En som lyckades var Carolina Gynnings Alexander. 
Inte så uppseendeväckande kanske men rätt, klassiskt och snyggt!


Och här, dubbelknäppt och blått - helt rätt!
Sitter dessutom snyggt!


Lite otippat att Elsa Billgrens man dök upp i kostym.
Elsa måste väl ha lite koll på etikettsreglerna kan jag tro.


Så till dem som var helt ute och cyklade:


Vill man bryta klädkoden kan man ju göra det ordentligt och då kan det bli så här:
Kommentar överflödig...


Som dam har man ju lite fler valmöjligheter om det står smoking på inbjudan. Vit sådan tex. Snyggt.


Dessa är ifs rätt enligt klädkoden. Men knappast snyggt!


Så till mina personliga favoriter:
Toppas av Valerie Aflalo som för övrigt ger sig in i min bransch och kommer ut med en brudklänningskollektion. Spännande och förmodligen vackert!


Bilder lånade från damernasvarld.se 
Själv satt jag sörplade kräftor i ett partytält i hällregn medan dessa festprissar promenerade på röda mattan.
Vem som hade trevligast kväll låter jag vara osagt ;)


Vem fick Guldknappen 2014 då?
Whyred 
Guldknappen Accessoar:
Angela Martarelli

Stort Grattis till dem!
 













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0