Min största leverantör lägger ner.

 I fredags fick jag besked om att Forever Yours stänger.
Jag har jobbat med dem i många år och det kom som en överraskning.
Deras stora utbud och säkra leveranser har varit så bra för min lilla butik.
Efter att ha jobbat med deras klänningar i så många år så har man lärt sig hur de är sydda och hur storlekar stämmer osv. Det tar tid att "lära  sig" ett märke och nu måste jag hitta en ersättare.
Eller skapa mig ett eget...
Hursom helst det finns lite att ta tag i!
Är det någon där ute som är intresserad av en Forever Yours klänning så är det bara att höra av sig!
De går att beställa tom 29 mars.
 
Nu drar jag igång denna vecka med att röja lite i ateljén så att jag får plats att klippa ut en sagodöm i vit siden och tjusig gepuirspets! 
 
Så ska jag prova ännu en toile på en blivande brud under förmiddagen. Spännande!
Så ska jag fixa en massa kontorsjobb.... inte så spännande!
Bara att sätta fart alltså!
 
Ha en bra dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0